نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
خسته شدیم ! دراکسلر دیگر در لیست فروش باشگاه شالکه قرار ندارد !

خسته شدیم ! دراکسلر دیگر در لیست فروش باشگاه شالکه قرار ندارد !

گزارش های تکان دهنده ای منتشر شده اند که ادعا می کنند باشگاه شالکه یولین دراکسلر هدف یوونتوس را از مارکت نقل و انتقالات خارج کرده است و حالا بانوی پیر حالا قصد دارد برای خرید اکسل ویتسل بازیکن زنیت اقدام کند.

بر اساس تمام گزارش های دیروز توافق بین دو باشگاه تقریباً انجام شده بود و قراردادی به ارزش 26 میلیون یورو به همراه 6 میلیون یورو پاداش ها بر اساس عملکرد بازیکن در نظر گرفته شده بود و تنها یووه منتظر اعلام تصمیم نهایی باشگاه شالکه دراکسلر برای نهایی کردن انتقال او به تورین بود.

با این حال یک شنبه شب اسکای اسپرت ایتالیا ادعا کرد که باشگاه شالکه دراکسلر را از لیست نقل و انتقالات باشگاه حذف کرده است و او دیگر در لیست فروش باشگاه قرار ندارد.

اسکای اعتقاد دارد این مساله به خاطر حضور وولسفبورگ به عنوان مشتری جدید این بازیکن با مبلغ پیشنهادی مشابه یوونتوس است. باشگاهی که با فروش کوین دی بروین به منچستر سیتی و پریشیچ به اینتر پول زیادی به دست آورده است.

این یک خبر نگران کننده برای بیانکونری خواهد بود، به نظر می رسد گزینه ی جایگزینی برای دراکسلر در نظر گرفته اند. حالا به نظر می رسد یوونتوس می خواهد برای اکسل ویتسل هافبک زنیت سن پترزبورگ اقدام کند، بازیکنی که اذعان کرده بود خواهان حضور در ایتالیا است. ویتسل که ملیتی بلژیکی دارد می تواند نقش ترکوارتیستا را در ترکیب آلگری ایفا کند.

"انجمن مجازی هواداران باشگاه یوونتوس در ایران"

برای حمایت از ما بر روی منوی تبلیغات در سمت چپ سایت کلیک فرمایید !





«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: